Friday, March 8, 2013

Terima Kasih Allah...^^


Alhamdulillah . Syukur yang teramat buat kurniaan Allah kepada saya, anugerah kasih sayang adik. Adik saya ramai (My sibling is 11. Im da 4rd one..and u can count my adik ada berapa kannn.. Haa, big blissful family I have! XOXO) Tapi now on saya nak cerita mengenai dua dayang saya yang setia mencintai saya dan selalu menghiburkan hati saya dikala saya diruntun kesedihan dan kepenatan serta sentiasa sama-sama bergumbira .Hepi sangat . Bila saya da berumahtangga nanti awak xbolehh nk menggedik sangat dah ngn saya taw3...hahaha.  Menjadi sahabat baik saya yang selalu berkongsi segala suka dan duka. Kamu sangat suweeeet ok. Hahahaha. Macam gula-gula kapas lah !


Secara adat nye adik beradik mestilah akan ada salah faham dan bergaduh. Normal, tapi kami sangat berbeza. Kalo gaduh sekalipun x akan lama sebab perasaan sayang mengatasi marah atau sakit hati. Dan biasalah jika konflik berlaku sebab manusia x terlepas daripada melakukan kesilapan dan kesilapan adalah pengalaman paling berharga buat kita sebenarnya dalam proses meningkat dewasa sekaligus memahami peranan kita yang tentunya saling melengkapi. Wahh, gambar kat atas tu adalah kami ketika berjimba2 ke pantai untuk amik-amik angin dan sememangnya hobi kami yang wajib dipenuhi.. Harharhar.

Kami memiliki ketinggian yang hampir serupa, saiz yang saya percaya sedikit masa lagi mereka berdua akan mengatasi saya. Tahniah ye... Hahaha , jika kami trio kemana-mana kadang kala mereka-mereka diluar sana akan beranggapan kami adalah rakan sebaya. Part tu yang kadang-kadang membuatkan dayang-dayang saya nim agak koya sedikit. Hahaha. Tapi sumpah best sangat keluar dengan mereka , walaupun keadaan yanng paling sukar adalah untuk mengawal perbezaan pendapat dan konflik antara mereka serta keinginan mereka tahap dewa tuhhh.. Ishk3.. Senyum saya x putus bila teringatkan beliau berdua nih! ^____^

One thing that Im so sure , mereka akan mengangis sewaktu ingin berpisah dengan saya. Saya pon sama. Deep inside subahanallah , berat x tertanggung. Tapi kene biasakan diri, kami kene menempuhi alam kedewasaan yang menunutut jarak berjauhan .Sekarang mereka berdua tengah menunggu result STPM dan SPM. Muga Allah berjayakan mereka dengan cemerlangnya dalam keputusan nanti. Aminnnnnn ~

Masing-masing, sorry to say sangat ramai peminat okeyy. Tapi jual mahal, katenye nak blaja dulu.. bagus3 , pious and gud gurl y'all. Mereka membuatkan saya kagum memiliki adik seperti mereka, sangat rajin membantu ayah berkerja, dan paling penting sangat pandai bantu habiskan makanan mak! Hahaha, kalo berada bersama mereka ade je cerita2 nak dikongsi..dan saya tidak sesekali bosan kerana mereka berdua telah dianugerahkan memasing seorang penstori telling yang berjaya ..Hahaha , Klaka, comel, kadang-kadang xlogik sumelahhh ! Paling penting sangat2 membuatkan saya dan MakAyah akan terbahak-bahak.. Spesis gapolahhh ...Hak3


Doa utk  awk berdua:

Semoga berjaya di dunia dan di akhirat serta di bawah lindunganNya selalu . Mencapai segala impian yang di idamkan dan menjadi hamba , cucu , anak , adik.. [Isteri, coming soon..Lambat g, jangan gedik sangat ok] yang solehahhh...Aminn.

Allah peliharalah hubungan yang terjalin ini sampai syurga . Nak mereka jadi bidadari saya nanti boleh?? hehehe . Cintailah saudara mu sepertimana kamu mencintai diri kamu sendiri.. Peace!

No comments:

Post a Comment