Saturday, August 7, 2010

Taklimat AKTA d uitm Lendu...( trun padang ~~~)

Nk thu knp ak g takliamt Akta n, huhu. Alkisahnye begini, nama ajk aku yg sepatotnye d hantar kesana tlh tertukar ngn aku oleh ak nyer YDP...
Phening aku, adoyai... (*_*)

Then, ak redha la kan dah mmg nasib ak, (xrok chetong ayt... wekk..)
Apepom, nk share perjalanan ak sedikit sebnyk kat sne mninggalkan 
KENANGAN masam-manis...huhu..


 Memula smp da kne dgr leteran peguam, agak menarik tp...
BOSAN sbb mgkin ak sgt pnt..ntah la..(sape je suke dgr law nih???)

 Aha!!! aku pat idea, baik aku wat kije sek. Marine... sok quiz..kihkih... sori tn.peguam ^^

 Inilah aktvt sambilan kami kat sane...hihihi....

 camno nak buat niyh!!! guano lah ya payoh sgt ni.....

 Lwt doh ni, lma dah ASAR blalu... bila nak abis n, solat weyh...!!!

 Hok ni lg BEST, siap bwk komik...jiran sebelah dia lg baca NOVEL, hai korang mmg memunuhkan dewan...mcm aku! hahaha....

 Tangan SIAPA itu??? (jari saing ak hok duk tepi tkdi...sebok laa...huhu)


 Aku ngn membe sorang g tu ponteng g cari surau jap, cantik kawsannyer...hikhikhikk... :)
(blakang tu surau..)


B4 blik sempat g ak amik gmba n, xdok motif benarnyo...huhuhu.... (^___^)


:Hai nmpak nya banyak akta baru d msukkan, huhu... kali ni sape yang ponteng kls tnpa sbb kukuh taw x pkai kad matrik da kne sediakan RM100-500 lam poket la... 
HEBAT x??? dahsyat2x..
.so, be aware!!!

Hukum DUNIA langgar u still boley bayar, langgar HUKUM Dia, neraka laa jawabnyer.. 
Fikir2kan  !!!



No comments:

Post a Comment