Friday, March 8, 2013

Converse Oh Converse

Minat sungguh hamba dengan jenama nih, hampir setiap keluarannya akan membuatkan hamba tersenyum, Allah yang membolak balikkan rasa.. manalah tahu suatu hari minat kasut macam Pua Chu Kang pulak. (Mintak jauh.. Syuhhh3x...) Hahahaha. Ayah adalah orang yang  sentiasa mengeleng-ngeleng kepala tengok 'dress' pelik ni, katanya orang perempuan pakailah kasut perempuan. Pelik3. Sian Ayah, tak terjangkau dek akalnya mengapakah hamba ni minat pakai sneakers. Ape nak buat... In Shaa Allah ayah... Till times come. Wait2. Hahaha.

Okey, sekarang bercerita mengenai koleksi. Tak lah banyak. Tapi akan pastikan ape yang ada sentiasa terpakai. Berdosa ada barang tapi kita x gunakan . Kan3.. Tapi, sesuatu telah berlaku, again.. Seorang hamba Allah ini telah menghadiahkan sepasang kasut converse yang sangat 'girl' untuk saya . Walaupun da berkali2 saya cakap jangan susah2 belikan pape, sebelum ni pun awak dah langgar , now again.. Ishk3, degil awk yepp.. Pokk pale skali! Huh.  For the 1st time, saya suke sangat dengan design dan colour sneakers tu. Sungguh! Terima kasih sangat2 MKMN yg cumil mcm Garfield! Hahahaha . Moga Allah sentiasa menjagamu . 



Lawa kann ?? Hehehehe. Pandai beliau pilih. Mak da mulai perli2 , cakap saya dah mulai kegadisan melihat corak yang tertera kat sneakers tersebut. Im gurl ok, but Ayah still dengan konversetifnya seperti selalu mengatakan masih lagi KASUT .. Hahaha, ayah dengki. Dush2 perut .. >o<

....................



Cerita saya: Converse Idaman . Saya seperti Cinderella k. Dah lama benar saya mencari beliau, tapi masih tidak ketemu juga. Mungkin belum berjodoh. Di sini ada dua sneakers yang bertakhta di hati. Rock2 :-




Begitu bergaya dan menggoda bagi saya, maybe bagi anda-anda yang membaca adalah sangat menyampah... Hahaha , tak salah jika berkehendakkan dan berimpian nak memiliki. Kata my Mak hok come lote kalau apa yg kita hendak x tercapai tu bermaksud Allah akan bagi yang terbaik. Allah takkan cepatkan, tidak akan lambatkan tapi TEPAT pada waktunya. Wahhh , da jadi cam serius plak. Okehhh, cekedout !




No comments:

Post a Comment