Sunday, October 17, 2010

TEAM Building INSSO... Saujana Asahan, Melaka..

Alhamdulillah, team building yg sekian lama dirancang oleh INSSO akhirnya gah berakhir...Subahanallah hanya Allah yg mngetahui sebaknya hati melihat keindahan hijau yang berada di sekeliling tempat kami beraktiviti di saujana Asahan. Perkara yg amat contra bg aku, aku mmg xsuke warne PINK+PURPLE, tp kat sne kami kne pkai bju wane pink dan aku dapat group purple,


alangkah indah kngan tuh! Aku start menyukai PINK+ purple, thnk u Allah mmberikan mcm2 peluang baru utk aku merasai dan berfikir., sguh sayang Engkau pada hambamu ini..^^ Jungle tracking, sukaneka, flying fox, joget pahang! dan macam2 lg..(Aku cba lakukan dgn penuh hikmah sbg muslimah yg blh adapt ngn suasana tanpa mlanggar hukum n syariat.. Insha'Allah).. dan bnyak aktiviti yg best lagi.. Aku amat2 akui ukhuwah kami lbh mantap selepas program ni. Kepada mantan2 pimpinan terima kasih di ucapkan. Kepada new pimpinan sem depan, harap korang mnjayakan dan memeriahkan INSSO dgn lbh mantop lg, teruskn usaha! 4 All my lecturer thnks a lots sbb sudi mngajar sy..Gonna miss all of u.. T_T
Go INSSO go!!...... (pasni pulun tuk EXAM plak ye.....hehehehehe ^^ )


MY PURPLE team !!!
(trademarkgroup: perrgh...perrgh...layan suda...ko rilex jer!!)



Terima kasih Allah kerana memberikan nikmat persahabatan ini kpd aku..

'To be a good leader, u must be a good follower'
ADDICTED RISK!!!!!
INSSO
(Insurance Students Society)




1 comment:

  1. suka ayat ni...
    'To be a good leader, u must be a good follower'

    ReplyDelete