Tuesday, October 30, 2012

Raya & Suprise :)

Akhirnya di bulan Oktober bersejarah ini aku di takdirkan pulang ke kampung halaman yang amat-amat ku rindui dan cintai. Sambut raya aidiladha di sana dan juga bercuti sekejap. Walaubagaimanapun, after this aku kene kembali melunaskan tanggungjawabku mencari rezeki. Wah, ayat nak sedih. Koya

Some of my memorable pic:

Fokus adalah terhadap lembu yg kene sembelih tu. Ok, memang meriah tahun ni sebab 7 ekor depan mata di korbankan. Punyalah ramai orang, x sia-sia aku beraya kat kampung.. [Ayat xboleh blah. =.=']

Now, dah hampir mau pulang ke Melaka, ramai member2 lama nak ketemu aku. Tp dengan jem yang tahap gaban di pantai timur itu telah menyebabkan niatku terbantut, haih.. Nak buat macamane xde rezeki. Member kawin pong xleh nak pegi.. waaaaa. :( Moral: Jangan buat majlis kawen time raye k. Seseorang aku harap datang ke rumah tidak kunjung tiba, maybe bukan waktunya lagi. ^^ Apapun, aku tetap bersyukur kerana berkesempatan berada in my home sweet home!


SUPRISE !!! lah konon..haha.


Suprise bestday perancangan adikku , iaitu Datin Zara, Spy Gurlz Eika n Tukijan.. Heyyy, sangat berahsia dorang nih. Sampai terpinga2 aku dan part yang x best aku sakit perut hari tu. Untuk tidak mengecewakan mereka aku cuba tersenyum sambil menahan kesakitan perut yang maha hebat. Maaf Mak, xdapat merasa Nasi Minyak spesel yg mak buat. Fyi, mereka sambut atas boat ok. Mane dapat link utk sume tu pon xku xtahu. Hadiah yang kamu2 semua bagi tu tidak ternilai dari diri kamu masing2 wahai yg tersayangku. So romantik n sweetest moment ever! Thanks everyone. ;'). I Love u~

Organiser yg cun melecun. ^0^


Semangat tuh . Haha ~

My Salt Bestday Cake~ hahaha.


Baiklah, inilah coretan kisah menarik sepanjang pulang ke kmpung. Pic banyak lagi tapi nanti menyampah lak kamu sume nengoknye. Haha. Alhamdulillah. Sungguh aku bersyukur mempunyai keluarga seindah ini. <3



No comments:

Post a Comment