Sunday, March 27, 2011

STAR SYABIL the best ever!!!!

Alhamdulillah, segala telah berakhir dengan jayanya. Walaupun STAR SYABIL memperoleh tempat ke-4 dalam pertandingan, aku tahu mereka sebenarnya yang selayaknya menang. Namun, kenapa mereka x menang..? Haa, jawapan dia, Allah kan lebih tahu apa yang terbaik buat hambanya. Mungkin ade hikmah di sebalik semua tu. Walaupun kemenangan sekolah lain di pertikaikan dan kekalahan kami seperti satu 'sentapan' yg berbisa, di akui kita tidak mampu melawan takdir Dia.Tapi, jangan kesal dgn apa yg terjadi sebab kita telah lakukan yg terbaik!
Redha dengan apa yang berlaku, dan kesian jgk aku tengok kekecewaan di wajah ustazah2 dan anak2 murid tersayang... Tapi, tahun depan still ade kan. ^^ So, berusaha!

Semangat yang di tunjukkan oleh diaorang sgt2 mengagumkan aku, rindu pula zaman2 sekolah dulu. Bagi kami dahulu, masuk bertanding adalah wajib, tapi menang adalah sekadar bonus, yang penting reward dari Allah dan penyertaan tu..hehehe. So, anak2 muridku tersayang, jangan bersedih dengan kekalahan kecil ini, insha'Allah 'bintang' korang yang sebenarnya akan lebih menyerlah di suatu hari. Akak sentiasa doakan, ops.. 'cekgu' sebenarnya.

Nak bagitahu pasal perasaan aku tyme tgok diaorang buat persembahan. Subahanallah, Maha Suci Allah yg telah mengizinkan persembahan mantop itu berlaku. Mereka telah lakukan dengan sangat terbaik! Aku senyum xputus2, bersyukur pada Allah. Suara solonya memang power, Razlan, en.music Champ, Penyajak Luncai, team yang best, Gurga, Toeyk, Bipop,opss..Pupap sebenarnya, Pendendang zikir Iman, dan Bdk Kecik 2 org lg tuu.. Gonna mish all of u guys.. T_T

Maaf dari hujung rambut ke hujung kaki andai cg pernah termarah korang, sakat korang lelebey ke kan. Tapi, sesungguhnya pengalaman bersama korang tidak akan pernah dilupakan. Insha'Allah jika di izinkan kita berjumpa lagi. Nanti datang Melaka beritahu la cekgu, boleh la makan chic.chop, suke la tu klo pasl makan, hahaha... Ingat, menang itu Anugerah, kalah bukan pengakhiran Dakwah... 

 
 


No comments:

Post a Comment