Wednesday, June 22, 2011

SuperHero ku..


Ayah,
Kebiasaan dengan caramu.
Letihmu tiada pernah kau mengadu, 
Tanggungjawab sselalu kau tegaskan,
Biar ia selalu berpadu,
Kekal dalam jatidiri seorang insan.
Akan ku ingat itu.

Walau kita berbeza...
Tapi syg telah sebati dalam satu jiwa,
Mencintaimu sepenuh kasihku seorang anak,
Seluruh soleh ku harap moga akan menerangimu,
Di suatu masa nanti.
Aku selalu berdoa.
Tanpa jemu.

Segala yg terindah,
Aku harap menjadi milikmu,
Kerana telah terlalu lama kau pendam,
Segala jerih yg menyapa,
Dalam keadaan sungguh di lemma.
Aku tahu itu.

Superheroku,
Aku jua ingin berjiwa kental sepertimu,
Menongkah badai dengan langkah yg tak pernah mengalah,
Agar aku menjadi serikandi,
yang mampu memberikan mu senyuman berpanjangan.
Dalam gembira mahupun duka,
Kerana,
Aku bangga adanya Ayah sepertimu.




TerimaKasihAyahAtasPengorbananmu.

No comments:

Post a Comment