Tuesday, February 8, 2011

Alhamdulillah... Terima Kasih Sahabat!

Terima kasih buat sahabat saya, Khai yang baik. Di sebabkan ketiadaan masa, putera saya tertinggal nun jauh di sana, beliau telah menolong saya mengambil putera saya : 
Jam kesayangan saya!


*****************************************


Terima kasih sekali lagi buat sahabatku juga kerana hadiah yang berharga buat saya, iaitu buku idaman saya berjudul Di mana DIA di hatiku. Subahanallah, sungguh hebat pengertian dan ulasan di dalam buku karangan Ustaz Pahrol Mohd Juoi ni. 


Semoga ALLAH menuntunku menjadi hamba yang beroleh keredhaan dan CINTANYA.. Amin.

Hanya Allah yang akan membalas segala jasamu sahabat!




Terkenangkan sahabat2 jagung manisku, saya terlalu merindui mereka. Harap-harap cepat bersua, berbicara mengenai perkara yang indah, semangat yang indah, ukhuwwah yang indah, segala-galanya. Yang pahit itu perit, namun rasa itu terlalu istimewa. Kenangan semalam masih terasa benar manisnya erti sebuah perjuangan.Terima kasih Allah!

Saya menyayangi kalian kerana ALLAH....


No comments:

Post a Comment