Monday, August 9, 2010

Main Bowling INSSO/HRS...(memanah...^^" huhuhu) lalala~~~

Nk kate aku n gheti main tu xla jgk...
tp bg memenuhkan angkatan Insso dan semangat kesukanan yg tinggi.... huhu aku gagahkan jua....
Bes ar bg ak main bowling n, kne daya fokus n hayunan tgn yg btol...
Bg mereka tangan yg x di bedong semasa kecik agak sukarlah memberikan hayunan yg lurus...hahaha...

 mY team member... Strengh : 3 jejaka(berat2..), 3 bidadari syurga...(insha'Allah...hihi...)

 Berat kakloh bola niyh...wat gmba buleh... 
nk pekong nge hok n, xpat arr.... 14 kot...ak no 8,9 jah layok...


 Bdok mne tah ak jumpe kat sne, comel,
...tetbe, teringat...sebijik mka adik aku, faiz..windunyo...


 pilih2 !!!...saiz terhad...
aku redah je, pkai ksut sedia ade, dok amek2 pom dr sini...


 My team membe...ngeee~~~


 uuuuuu...... yg mn 1????

 yeah! itu dia...............go yhe go, hahahaha... 
(eyh, silap...bismillahirrahmanirrahim.....hmm..)


 jom tgok! 
sape yg kene....
kamilah juara...(tipu2...hahaha)


Ya Allah, seghonoknye...lalai aku kejap...huhu... ;p

**********************************************************************
Pas aku g main bowling, sempat aje ak g try memanah kat bawah.. 
subahanallah..best2...hehe... ^^"

 Blagak tu...(yg kecik ade, nk gak hok besar...berat nanang..)



Sini gelap, gmba xclear...
tp yg pasti, 
sasaran Mengena!!!!!wahahaha...


Memanah adalah antara sunnah Rasulullah,
ak akn cuba belajar sampai dapat...
hehe, jom kawan2 kita sahut cabaran ini... yok!!!


No comments:

Post a Comment